У Луцьку Кирило Стеценко зіграв «Скрипкове дерево роду-2» | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
У Луцьку Кирило Стеценко зіграв «Скрипкове дерево роду-2»
Стеценко Кирило
У Луцьку Кирило Стеценко зіграв «Скрипкове дерево роду-2»
28 листопада 2016, понеділок
Поширити у Facebook

У «Скрипкового дерева роду-2» (так називалася програма, яку заслужений артист України Кирило Стеценко (молодший) показав у палаці культури міста Луцька виявилося глибоке коріння.

Своєрідна «антологія української скрипкової музики» розпочиналася з подорожі у середньовіччя, яка подарувала відкриття незнаних козацьких та гайдуцьких танців. А вже коли від «короткого метражу» скрипаль та піаністка Наталія Строчан перейшли до великих форм, для слухачів розпочалася справжня «феєрія мандрів».

Сольна скрипкова соната № 3 ознаменувала повернення на українську музичну сцену творчої спадщини І Хандошки. Кирило Стеценко називає цей процес «репатріація українських імен»: засновник російської академічної скрипкової школи Іван Хандошкін, насправді, із українського козацького роду, а його віртуозна скрипкова творчість ґрунтується на українських народних мотивах, стверджують музикознавці.

Народні пісні «Ой, на горі та й женці жнуть» та «Вчора горох і сьогодні горох» склалися у захоплюючу «Фантазію на дві українські теми» для скрипки та фортепіано А.Галенковського, що також слугувала виконанню цієї благородної місії скрипаля. Яскрава концертна п’єса вимагала віртуозної техніки, а під час феєричного виконання ноги самі просилися у танок.


 У Луцьку Кирило Стеценко зіграв «Скрипкове дерево роду-2»

Кирило Стеценко пригадав свої «Шалені коломийки», що народилися у співпраці з рок-гуртом «Еней» Тараса Петриненка. Свого часу вони звучали на фестивалі у Будапешті, де українці виступали разом із музикантами групи «Рамштайн». Як на мене, у Ютубі це виконання Кирила Стеценка у Луцьку могло б зібрати не менше переглядів, ніж «Кашмір» із репертуару «Лед Зеппелін» у виконанні скрипальки Лючії Мікареллі. (якби за його за спиною знову постала стіна звуку рок-групи «Еней»).

У ролі шоумена скрипаль виступив «під завісу» концерту, коли Кирило Стеценко звернувся до спадщини Миколи Леонтовича, його «Дударика». Через століття після першого виконання «Щедрика» ми заново відкрили для себе незабутні барви іншого прекрасного твору цього знаменитого композитора, який у виконанні Кирила Стеценка переріс у забаву з глядачем «Ой Діду!».

І хоча від «провокаційного інтерактивного театрально-музичного дійства», яке скрипаль показав киянам під час прем’єри програми 10 березня у Києві лучанам перепало небагато (не брали участі степ-дансер Володимир Шпудейко, солістки дитячого театру «Дай Боже!»), одначе з допомогою свого степування, оригінальних прийомів звуковидобування, прихильної на такі розваги публіки виконавець успішно провів « акустичний масаж серця», щоб «реанімувати Діда».

Антологія української скрипкової музики «під редакцією» Кирила Стеценка стала ще одним яскравим сегментом сучасної української міської музичної культур, ще одним кроком до утвердженням нашого духовного суверенітету.

«Шоу буде тривати», концертна програма «Скрипкове дерево роду 2» буде розростатися. У жовтні наступного року чекаємо Кирила Стеценка на чотирнадцятому фестивалі «Стравінський та Україна». Для мене дуже важливі його аргументи у запланованій дискусії щодо ролі серйозної та легкої музики у формуванні сучасної міської культури. І як нащадка видатного музичного роду, і як члена дирекції фестивалю «Червона рута».



Автор: Василь ВОРОН
Виконавці: Кирило Стеценко
Концертна організація: Волинська обласна філармонія
Джерело: volyn24.com



Інші:

П'єр Оффре в Одесі
Віват, «Схід Опера»!
В Національній опереті України презентували нойз-драму «П’єса 22, або шлях Героя»
"Симфонія тривалістю в життя" триває
«Травіата»: дивує та зачаровує…
На концерті класичної музики у Калуші музиканти зібрали для ЗСУ понад 25 тисяч гривень
125 років натхнення, витонченості та мистецтва!
VIVERE MEMENTO!
"Оранта" виконала твори Дмитра Бортнянського з нагоди 200-ліття його упокоєння
Київські солісти з юнацьким завзяттям
Музичний шедевр пролунав у Харкові
Вистава, яка об’єднала митців Києва, Дніпра, Одеси та Харкова
Новий сезон в Одеській філармонії
Новий концертний сезон обласної філармонії розпочався українською класикою
Юлій Цезар і Со у бомбосховищі: про постановку опери Ґеорґа Фридриха Генделя на Зальцбурзькому фестивалі 2025
ТРИ СИМФОНІЇ ГАЙДНА У ФІЛАРМОНІЙНОМУ ЦЕНТРІ: МУЗИКА, ЩО ДАРУЄ СВІТЛО
Перса юної Джульєтти та Ромео-акробат: одеська Музкомедія поновила легендарну рок-оперу
“Слава Україні!” підхопили 250 тисяч глядачів: одеські музиканти ВМС підкорили фестиваль в Едінбурзі
У Чернівцях відродили оперу «Креонт», яка 250 років вважалася втраченою
Хто ми, ким були і ким ще можемо стати…
У Харкові вперше в Україні зазвучали п'ять органів одночасно: як це було
"Тут буде сад": як у театрі "Нафта" створили танцювальну виставу, для якої актори брали уроки із жестової мови
Прем’єра фільму «Сірник у копиці сіна» (Match in a Haystack)
У Києві презентували український аналог complete works – повний цикл камерних симфоній Євгена Станковича
Новий погляд на «Травіату»
"Тигролови" у Нью-Йорку: на Бродвеї пройшли драматичні читання українського мюзиклу
Враження про відкриття «Схід Опера Фест – 2025»
Органна зала у полоні мрій, марень й казкових образів
Повернення опери після 300 років забуття
Куточок Італії у… Харкові
Концерт-перформанс «Я люблю тебе» ( Je t’aime)
ПІДСУМКИ 27-Ї «МЕЛЬПОМЕНИ ТАВРІЇ»
Фантастичне Чарівнолісся
Івано-Франківська філармонія розпочала 86-й концертний сезон
Голос епохи у рок-опері: Київська опера відкрила новий сезон виставою «Патріот»
"Оксамитовий сезон" в Одеській опері: як завершився Х Міжнародний фестиваль мистецтв
«Харків Опера» офіційно відкрила свій 150-й театральний сезон
Запорізька філармонія поєднала в Grand Concert'і зал і сцену
Міфи і сучасність "Готелю Метаморфозис": Зальцбурзький фестиваль 2025
Відбулась урочиста прем’єра фільму «Медовий місяць»
      © 2008-2025 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
4.jpg