Світлий спомин під величну музику Брамса | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Світлий спомин під величну музику Брамса
Академічний муніципальний хор
Світлий спомин під величну музику Брамса
Твір Брамса „Реквієм”, виконаний об’єднаним хором та Львівським симфонічним оркестром під диригуванням Петера Маркса
22 листопада 2009, неділя
Поширити у Facebook
Львівський симфонічний оркестр під диригуванням Петера Маркса
Унікальний концерт, що відбувся у Вінниці 22 листопада, став першим з низки заходів, присвячених сумним роковинам Голодомору. Грандіозний твір Брамса „Реквієм”, виконаний об’єднаним хором та Львівським симфонічним оркестром під диригуванням спеціально запрошеного гостя Петера Маркса, справив сильне враження на вінничан.

Львівський симфонічний оркестр під диригуванням Петера Маркса

Для виконання урочистого твору геніального німецького композитора, за задумом начальника міського управління культури, заслуженої артистки України Ірини Френкель та засновника і керівника академічного муніципального хору „Вінниця” Віталія Газінського, було зібрано особливий колектив виконавців.


Академічний муніципальний хор „Вінниця”

Хор для виконання найвідомішого німецькомовного реквієму було складено з трьох камерних музичних колективів: львівської „Глорії”, муніципального хору міста Хмельницького та академічного муніципального хору „Вінниця”. Солістами запросили молодих та талановитих: вихованця вінницького музичного училища, а наразі випускника Одеської музичної академії Івана Газінського та випускницю Львівської музичної академії Марту Жехович. Керувати Львівським симфонічним оркестром було покликано 75-річного німецького диригента Петера Маркса, який уже не перший раз відвідує Вінницю.


Величний „Німецький реквієм” – це твір, над яким працював Йоганнес Брамс протягом багатьох років. Сум від втрати спочатку друга, а пізніше матері, німецький композитор перетворив на один з найбільш ліричних та світлих реквіємів. Не церковною латиною, а німецькою звучать слова втіхи, які примиряють живих з думкою про смерть, заспокоюють, обнадіюють, кличуть продовжувати жити. Кожна з частин твору закінчується світлою надією та сповненими любові обітницями – не про смерть, а про безсмертя людського духу розповідає нам композиторський геній.

Львівський симфонічний оркестр під диригуванням Петера Маркса

Вінницький слухач був щасливий почути цей потужний, трагічний, але просвітлений твір в такому чудовому виконанні. Зал Вінницького академічного музично-драматичного театру, заповнений вщерть прихильниками класичної музики, більше години насолоджувався злагодженим та насиченим звучанням семи частин прославленого твору. Вражена публіка підвелась і довго вітала виконавців овацією.

Львівський симфонічний оркестр під диригуванням Петера Маркса

Епічний розмах та прониклива лірика „Німецького реквієму” дала можливість замислитись над трагічними долями багатьох поколінь українців, кожному з слухачів пом’янути своїх предків. Важливо, що ця подія в культурному житті Вінниччини відбулася без гучних політичних промов та показових акцій – звучала лише геніальна виразна музика, яка здатна об’єднувати людей будь-якої національності та віросповідання.

Львівський симфонічний оркестр під диригуванням Петера Маркса


Автор: Лариса Тимченко
Фото: Максим Кушка
Колективи: Академічний муніципальний хор "Вінниця"





Інші:

П'єр Оффре в Одесі
Віват, «Схід Опера»!
В Національній опереті України презентували нойз-драму «П’єса 22, або шлях Героя»
"Симфонія тривалістю в життя" триває
«Травіата»: дивує та зачаровує…
На концерті класичної музики у Калуші музиканти зібрали для ЗСУ понад 25 тисяч гривень
125 років натхнення, витонченості та мистецтва!
VIVERE MEMENTO!
"Оранта" виконала твори Дмитра Бортнянського з нагоди 200-ліття його упокоєння
Київські солісти з юнацьким завзяттям
Музичний шедевр пролунав у Харкові
Вистава, яка об’єднала митців Києва, Дніпра, Одеси та Харкова
Новий сезон в Одеській філармонії
Новий концертний сезон обласної філармонії розпочався українською класикою
Юлій Цезар і Со у бомбосховищі: про постановку опери Ґеорґа Фридриха Генделя на Зальцбурзькому фестивалі 2025
ТРИ СИМФОНІЇ ГАЙДНА У ФІЛАРМОНІЙНОМУ ЦЕНТРІ: МУЗИКА, ЩО ДАРУЄ СВІТЛО
Перса юної Джульєтти та Ромео-акробат: одеська Музкомедія поновила легендарну рок-оперу
“Слава Україні!” підхопили 250 тисяч глядачів: одеські музиканти ВМС підкорили фестиваль в Едінбурзі
У Чернівцях відродили оперу «Креонт», яка 250 років вважалася втраченою
Хто ми, ким були і ким ще можемо стати…
У Харкові вперше в Україні зазвучали п'ять органів одночасно: як це було
"Тут буде сад": як у театрі "Нафта" створили танцювальну виставу, для якої актори брали уроки із жестової мови
Прем’єра фільму «Сірник у копиці сіна» (Match in a Haystack)
У Києві презентували український аналог complete works – повний цикл камерних симфоній Євгена Станковича
Новий погляд на «Травіату»
"Тигролови" у Нью-Йорку: на Бродвеї пройшли драматичні читання українського мюзиклу
Враження про відкриття «Схід Опера Фест – 2025»
Органна зала у полоні мрій, марень й казкових образів
Повернення опери після 300 років забуття
Куточок Італії у… Харкові
Концерт-перформанс «Я люблю тебе» ( Je t’aime)
ПІДСУМКИ 27-Ї «МЕЛЬПОМЕНИ ТАВРІЇ»
Фантастичне Чарівнолісся
Івано-Франківська філармонія розпочала 86-й концертний сезон
Голос епохи у рок-опері: Київська опера відкрила новий сезон виставою «Патріот»
"Оксамитовий сезон" в Одеській опері: як завершився Х Міжнародний фестиваль мистецтв
«Харків Опера» офіційно відкрила свій 150-й театральний сезон
Запорізька філармонія поєднала в Grand Concert'і зал і сцену
Міфи і сучасність "Готелю Метаморфозис": Зальцбурзький фестиваль 2025
Відбулась урочиста прем’єра фільму «Медовий місяць»
      © 2008-2025 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
100802_10.jpg