Володимир Шейко розповів, як обирають дітей на проект “Я — віртуоз!” | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Володимир Шейко розповів, як обирають дітей на проект “Я — віртуоз!”
Шейко Володимир
Володимир Шейко розповів, як обирають дітей на проект “Я — віртуоз!”
15 січня 2019, вівторок
Поширити у Facebook

Відбір юних учасників проекту “Я — віртуоз” здійснюється через мережу мистецьких навчальних закладів.


Про це в ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні.Вдень" розповів художній керівник і головний диригент Заслуженого академічного симфонічного оркестру Українського радіо Володимир Шейко.

"Відбором опікується Алла Шейко. Вона вже років 12 займається професійно молоддю в Національній музичній академії. Вона має цю інформацію, базу, спілкується з навчальними закладами. Перш за все, це наші десятирічки, спецшколи, школи мистецтв, тобто ті заклади, де серйозно ставляться до поняття “мистецтво”. Всі ці діти лауреати конкурсів і вже є переможцями. Надалі, я думаю, що ми розвинемо якусь систему відбору тих дітей, які ще не стали з певних причин лауреатами, але які вже є нашими маленькими зірочками. Далі це буде рухатися до якогось, можливо, всеукраїнського конкурсу, який би включав музикантів різних жанрів", — розповів Володимир Шейко.

Зазначимо, наприкінці 2018 року Українське радіо започаткувало проект “Я — віртуоз!”, який має на меті популяризувати і надати всебічну підтримку творчих досягнень талановитих українських дітей, лауреатів і володарів Гран-Прі всеукраїнських та міжнародних музичних конкурсів.

Перші два концерти в рамках проекту відбулися 12 жовтня та 9 листопада минулого року, в рамках яких молоді віртуози зіграли на сцені Великої концертної студії Будинку звукозапису Українського радіо разом із Симфонічним оркестром Українського радіо. Наразі ведеться підготовка до третього концерту.

Послухати повну версію розмови можна за посиланням https://goo.gl/4F2va7


Диригенти: Володимир Шейко
Концертна організація: Національна радіокомпанія України
Джерело: Українське радіо



Інші:

Музика без бар'єрів: у Запорізькій обласній філармонії дбають про доступність для всіх
ЗОРЯНА КУШПЛЕР: про смерть опери, культурне самозванство та надлюдські здібності Пласідо Домінго
«Я живу й працюю в Україні, бо це мій творчий дім», — Раду Поклітару
Сергій Леонтьєв: «Створювати красу навіть у темні часи»
«З дитинства не уявляв себе в іншій професії — тільки у музиці»
"Твори сучасних українських композиторів дуже резонують із сьогоденням" — Юлія Ткач
У новий сезон з новим керівником: що чекає на глядачів Сумського театру ім. Щепкіна
«Філармонія має бути привабливою та популярною, щоб сюди хотілося повертатися»
«Після нашої Перемоги ми отримаємо великий шанс на відродження нашої культури»
Танцівник-розвідник. Як балет допоміг вижити у Серебрянському лісі?
«Уявіть собі своє життя без музики. Можете? Ото ж бо!»
Саша Андрусик, агенція "Ухо": "Сьогодні ми живемо серед розмов, що обірвалися"
Володимир Козлов – зірка «Схід-Опери»
Від Братів Гадюкіних до Ллойда Вебера
Режисерка Оксана Дмітрієва: «У Європі дуже мало українського продукту, нам треба вигризати цю територію»
«Люди втомилися від знецінення. Їм потрібне світло в кінці тунелю»
Юрій Федоряка, директор Черкаської обласної філармонії
У чому суперсила українського фольклору? Ганна Гриніва в інтерв'ю із Захаром Давиденком
Оперна співачка Монастирська: Європейцям набридла війна в Україні, їм усе одно, чи віддамо ми Крим
Роман Григорів: «Я граю на груді металу, але мистецтво — перемагає»
"Білоус забрав із театру 23 вистави"
«Зараз у нас є одна мотивація на всіх – робити все для того, аби допомагати ЗСУ»
Директор Метрополітан-опера Пітер Ґелб : ”Я не хочу мати культурні зв’язки з убивцями. Тому я повністю припинив таку співпрацю”
Тарас Бережанський – зірка опери й захисник неба від дронів
Раду Поклітару: Собаку хореографією не мучу
Оксана Дика святкує день народження
Львівський органний зал - місце, де живе музика
Людмила Монастирська: у часі, просторі, звучанні
Микола Точицький: «Культура — це питання безпеки. І не лише України»
Олександра Тарновська: Я вдячна, що маю можливість бути в професії
Від 86 виконавців до 17, як змінилася хорова капела «Орея»
Володимир Шейко, гендиректор Українського інституту - інтерв'ю
Поєднав сцену і зброю: оперний співак захищає небо Києва від шахедів
Магія скрипкового зізнання
Концерт "PrimaVera" в Одесі: запрошення на новий формат класичної музики (відео)
Війна викликала величезний інтерес у світі до української музики
«Із першого дня великої війни починаємо вистави з Гімну України»
"Опера Орфа — чоловічий світ, як і світ театру в Україні": Тамара Трунова про прем'єри та провокації для акторів
«Кожен точно почує щось своє»
Іван Небесний: Важливо створити якісний конкурентоздатний на світовому ринку продукт
      © 2008-2025 Music-review Ukraine